یک مورد موفق: طب چینی درمان کیست های کلیه و اسید اوریک بالا

یک شنبه 22 ارديبهشت 1392
ن : lafee

یک مورد موفق: طب چینی درمان کیست های کلیه و اسید اوریک بالا

یک مورد موفق: طب چینی درمان کیست های کلیه و اسید اوریک بالا

"این است که باور نکردنی است که من می توانم اثر درمان آشکار پس از تنها 15 روز درمان را ببینید. سیلویا نام من است، و من از آرژانتین هستم. من با کیست های متعدد کلیه 19 سال پیش تشخیص داده شد. در اینجا داستان من اتفاق می افتد در چین است، و باید بگویم من بسیار خوش شانس هستم "

"در آغاز، کیست های متعدد کلیه ام بود برایم ناراحت کننده بیش از حد، که همچنین درمان سریع دست من. با گذشت زمان، بیشتر و بیشتر آشکار علائم شروع به نظر می رسد، که واقعا تحت تاثیر کیفیت زندگی من. در آن زمان، من فقط برخی از داروهای غربی تجویز شده توسط پزشک برای کنترل علائم مربوطه صورت گرفت. من آن روز را فراموش نکنید زمانی که دکتر به من گفت که وضعیت در حال حاضر توسعه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. او به من گفت عملکرد کلیه من در حال حاضر آسیب دیده است متوسط ​​است. من به خودم گفتم که من باید فوری برای کنترل وضعیت من، چون من نمی خواهم به تجربه دیالیز یا یک روز دریافت پیوند کلیه، که خیلی وحشتناک بود. بنابراین من شروع به سایر گزینه های درمانی برای کیست های کلیه آنلاین نگاه کنید.

"تا یک روز، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یافت می شود. از طریق خواندن اطلاعات وب سایت فراهم می کند، من یک ایده کلی در مورد این درمان کردم. بعد از من دکتر چینی درباره این درمان طبیعی برای کیست های کلیوی مشورت، احساس کردم که آن را "

"بنابراین، من به چین برای این درمان طبیعی آمد. آن را در طول زمانی که من تحت درمان قرار گرفتند واقعا خوب بود، هر چند آن را به تنها 15 روز بود. من واقعا می خواهم برای به اشتراک گذاشتن همه چیز اتفاق می افتد در اینجا با شما، همه چیز شگفت انگیز است، شما می دانید. من هرگز روز مسائل پزشکی مرا به بازدید از مکان های مورد علاقه در استان هبی را فراموش کرده ام. در حال حاضر من نمی توانم صبر کنید تا شما پیشرفت های رخ داده در 15 روز نشان می دهد. بزرگترین کیست در کلیه راست را کاهش می دهد 53 * 41mm از 55 * 45mm؛ بزرگترین کیست در کلیه چپ را کاهش می دهد از 51 تا 47 * 38mm * درایو 40mm؛ سطح کراتینین کاهش به 306umol / L از 378umol / L، BUN از 44.7mmol / L به در / L 15.9mmol، اوره از 859umol / L به 421umol / L "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.